Planiranje unaprijed, fiksni proračun i predviđeni doseg
YouTube testira novi alat “Instant Review” na Google Ads platformi. Isti će oglašivačima omogućiti rezerviranje oglasnog prostora u 120-dnevnom “prozoru” putem automatiziranog postupka. Ono što je jako cool je da neće biti minimalne potrošnje. Alat globalno testiraju oglašivači u više djelatnosti. To uključuje: retail, medij i zabava, hrana i piće te politika.
Oglašivači će pomoću rezervnog alata moći rezervirati kampanje unaprijed uz fiksni proračun i predviđeni doseg.
Zašto nas to uopće interesira?
YouTube-ov alat Instant Reserve uzima stranice s unaprijed kupljenim TV oglasima. Tako oglašivačima daje mogućnost da unaprijed rezerviraju oglasni prostor uz sve dostupne mogućnosti ciljanja, ali bez potrebe za rezervacijom kampanja putem prodajnog predstavnika. Alat će biti posebno koristan za oglašivače koji žele unaprijed planirati i voditi kampanje vezane za glavne događaje. Dobar primjer su već svima poznati predstojeći američki predsjednički izbori.
YouTube nije objavio najavu prilikom pokretanja alata, ali Wall Street Journal izvještava da su politički oglašavači, a i “stotine” drugih oglašavača, pristupanje njemu dobili 3. rujna.
Više o vijestima
- Oglašivači koji koriste Instant review alat mogu rezervirati oglasni prostor, ali ne moraju plaćati oglase sve dok se oni zapravo ne prikažu na platformi, navodi Wall Street Journal.
- Kupac oglasa za jednu političku kampanju rekao je Wall Street Journal-u da Google planira pustiti kupce da rezerviraju oglasna mjesta putem alata “za cijelu 2020.” od 15.11.2019.
- YouTube je nedavno pokrenuo Video Reach kampanje za sve oglašivače, omogućujući brandovima da u jednu kampanju prenesu (upload) tri različite vrste elemenata (assets).